neděle 9. února 2014

Úvod

Hodně dlouho jsem zvažovala, zda blog začít psát či nikoliv. Několikát jsem se rozhodla, že ano, blog tedy založila, ale vzhledem k mému netechnickému založení mě zakládání blogu natolik vyčerpalo, že jsem zapomněla, co vlastně chci sdělit a ejhle  kyberprostor je obohacen o moje prázdné blogy, ke kterým jsem ztratila přístup a žijí si svým vlastním životem.

Ráda bych ukázala mojí cestu, které začala u prvního stupně obezity a vedla do normálu dle BMI. Byla to dlouhá cesta, pomalá cesta, nudná a nezáživná. Na každém druhém kroku na mě číhalo převlečené selhání. Na cestu jsem se vydala několikrát, protože jsem ještě nevěděla, že první krok člověk udělat nikoliv pravou nohou, ale hlavně v míru sám se sebou. Nikoliv ve válce se svým vlastním tělem.
Budiž můj blog inspirací...

Žádné komentáře:

Okomentovat